برگزاری جلسه هیأت مدیره با محوریت بازاریابی و ورود به شبکه های مجازی و تبلیغات

نشست رسمی هیأت مدیره شرکت با حضور تمامی اعضا برگزار شد و در جریان آن، موضوعات مهمی در خصوص بازارهای مجازی، شبکههای اجتماعی و ظرفیتهای نوین تبلیغات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این جلسه، اعضای هیأت مدیره ضمن تأکید بر اهمیت گسترش فعالیتهای شرکت در فضای دیجیتال، راهکارهای مؤثر برای حضور پررنگتر در شبکههای مجازی و بهرهگیری از شیوههای نوین تبلیغاتی را مطرح کردند. همچنین بر ضرورت ارتقای جایگاه برند و تقویت ارتباط با مخاطبان از طریق روشهای نوین بازاریابی تأکید شد.
علاوه بر این، سایر موضوعات مرتبط با روندهای تبلیغاتی و برنامههای توسعهای شرکت نیز در دستور کار قرار گرفت و اعضا ضمن تبادل نظر، تصمیمات لازم را اتخاذ نمودند.
این جلسه در نهایت با جمعبندی مباحث و تأکید بر تدوین برنامههای اجرایی مشخص در حوزه بازاریابی و تبلیغات به پایان رسید.